Hem apostat per donar un valor afegit a les activitats econòmiques de Ripollet i hem treballat en un projecte de responsabilitat social i de formes de fer.
Des de la compra dels materials, fins a la manufactura a càrrec del Centre Ocupacional Aspasur, —format per persones amb diferents graus de discapacitat intel·lectual— aquesta campanya s’ha elaborat a Ripollet; una clara mostra de com reinvertir els recursos a la nostra ciutat i donar suport a col·lectius en risc d’exclusió laboral i / o social.
Així mateix hem considerat important treballar la sensibilització vers la convivència i el comerç de proximitat, i de tot això, ha sorgit una espècie autòctona de Ripollet, els arbres de el Bosc Social i solidari de Ripollet.
Aquests arbres de responsabilitat social i de sensibilització estaran presents a totes les activitats econòmiques associades i als edificis i equipaments municipals de la ciutat.
Aquesta iniciativa és una suma del treball de les entitats representatives del teixit econòmic i de l’Ajuntament: Unió de Comerciants de Ripollet, Mercat Municipal, Gremi d’Hostaleria, Gremi d’instal·ladors.