Avui, 24/03/2025 hem viscut una jornada emocionant a l’acte de cloenda del programa Comerç 21, un projecte que impulsa la transformació i la innovació del comerç local a Catalunya. Ha estat un privilegi acompanyar Perfumeria Mary en aquest viatge de creixement i adaptació als nous reptes del sector.
Amb més de 50 anys de trajectòria, aquest establiment de referència a Ripollet ha sabut reinventar-se sense perdre l’essència. I la seva responsable, la Montse, és un clar exemple de constància, visió i passió pel comerç. 💖
Un sector estratègic i amb lideratge femení
El programa Comerç 21, impulsat per la Diputació de Barcelona i PIMEC Comerç, té com a objectiu oferir eines i assessorament a petits negocis per millorar la seva competitivitat i adaptar-se als nous hàbits de consum.
Algunes dades que ho demostren:
-
📊 El 22% del PIB de Catalunya prové del sector comerç, una xifra que evidencia el seu pes econòmic i social.
-
👩💼 El 76% de les participants d’aquesta edició han estat dones, mostrant la força i el lideratge femení dins del comerç de proximitat.
Des de la Unió de Comerciants de Ripollet, volem felicitar totes les persones participants pel seu compromís i dedicació. En especial, enhorabona Montse, per obrir camí amb il·lusió i valentia. Estem segures que el millor encara està per arribar!
Seguim apostant pel comerç que fa poble
Projectes com Comerç 21 demostren que el comerç local té futur, i que cal continuar invertint en formació, digitalització i acompanyament per fer-lo créixer.
Des de la nostra entitat, seguirem donant suport a iniciatives que posin al centre les persones, la proximitat i la qualitat.
💼 Si ets comerciant i vols fer créixer el teu negoci, estigues atent/a a les properes edicions del programa. Nosaltres hi serem, al teu costat.

