Intel·ligència Artificial per al comerç local a Ripollet: Sessió formativa amb Uri Carva

Descobreix com la Intel·ligència Artificial pot optimitzar el teu negoci local a Ripollet. Sessió exclusiva per a socis de la UCR el 21 de setembre amb Uri Carva.

Comerç local i Intel·ligència Artificial: Com integrar les noves eines al teu negoci de Ripollet

La Unió de Comerciants de Ripollet (UCR) organitza una nova trobada formativa dirigida a millorar la competitivitat i la digitalització del comerç de proximitat del municipi.

Sota el títol «Intel·ligència Artificial aplicada al comerç», la jornada pretén apropar solucions tecnològiques senzilles i útils per al dia a dia dels petits negocis.

La IA explicada de comerciant a comerciant

La sessió anirà a càrrec d’Uri Carva, comerciant, president d’una associació de comerciants i expert en la implementació de la IA en el sector retail. Gràcies a la seva experiència directa al sector, la formació tindrà un enfocament 100% pràctic adaptat a la realitat del comerç local.

Durant la sessió s’abordaran temes com:

  • Creació ràpida de contingency i idees per a xarxes socials.

  • Automatització de tasques administratives per estalviar temps.

  • Millora de la relació i comunicació amb el client.

Dades de l’activitat i inscripcions

  • Quan: 21 de setembre, de 15:00 h a 17:00 h.

  • On: Instal·lacions de la Unió de Comerciants de Ripollet.

  • Adreçat a: Exclusiu per als negocis associats a la UCR.

La participació és gratuïta, però atès que l’aforament de la sala és limitat, cal realitzar la inscripció prèvia confirmant l’assistència mitjançant el formulari web o contactant directament amb l’associació.

Desplaça cap amunt