+ KTapes 2025

El 14 de juny torna el +ktapes: tapes, comerç i música per gaudir de Ripollet

El pròxim dissabte 14 de juny, Ripollet es tornarà a omplir de vida, sabors i música amb una nova edició del +ktapes, la Nit de tapes, comerç i música. Una cita imprescindible per gaudir del comerç local, la gastronomia i l’ambient festiu que fa bategar el nostre municipi.

Organitzada per l’Ajuntament de Ripollet amb la col·laboració de la Unió de Comerciants de Ripollet (UCR), la vetllada tindrà lloc de 19 h a 24 h, a les Pistes de l’Esbar i la rambla de Sant Esteve.

Gastronomia, comerç i cultura en una sola nit

L’edició d’enguany comptarà amb la participació de 21 establiments locals, principalment parades del Mercat Municipal, però també comerços de diferents sectors: rebosteria, productes alimentaris, cava, perfumeria, cosmètica natural, decoració, llibres, espelmes artesanals i fins i tot impressió 3D.

Tot plegat, acompanyat de música en directe, creant un ambient únic per passejar, tastar, comprar i descobrir el talent local.

Una aposta compartida pel comerç de proximitat

Des de la Unió de Comerciants de Ripollet, ens enorgulleix formar part d’aquesta iniciativa que posa en valor la riquesa i la diversitat del teixit comercial local. El +ktapes és una mostra clara de com la col·laboració entre entitats, administració i comerços pot donar lloc a experiències que connecten la ciutadania amb els establiments del municipi.

Us convidem a sortir al carrer, tastar les tapes, descobrir nous comerços i passar-ho bé en una nit pensada per a tothom.

📍 14 de juny
🕖 De 19 h a 24 h
📌 Pistes de l’Esbar i rambla de Sant Esteve

Aquesta web utilitza cookies tècniques, de personalització i anàlisi, pròpies i de tercers, per anònimament facilitar-li la navegació i analitzar estadístiques de l'ús de la web. Considerem que si continua navegant, accepta el seu ús Obtenir més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies
Desplaça cap amunt